söndag 25 oktober 2015

Autumn...



Bild från butiken.


Tjenixen!


Idag har det varit ett höstväder helt i min smak. Solen sken, löven singlade likt snöflingor från träden och vi har (mest maken) påbörjat "städningen" i trädgården inför kommande vinter.=)
Jag har också hunnit fixa och gjort lite trevligt utanför butiken. 
Ni är alla hjärtligt välkomna hit och ta en titt nästa lördag, då jag har öppet mellan 10-14.

Vidare öppettider kommer jag att meddela här på bloggen, på facebook och på Instagram, där jag finns under namnet "Butik Millas hem".


Kram och trevlig kväll på er!


♥ ♥ ♥

2 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Låter mysigt med Butiken,
Vart kommer Butiken att ligga?
Skickar du omman ser nåt?
Fin Ny vecka till dej!
Kram Kathrine

Millas hem sa...

Tyvärr skickar jag inte. Inte till en början iallafall. Tack för dina fina ord Fågel blå! Jag gjorde ett par smileys i förra svaret, blev istället frågetecken vid publicering.:)) Ha en fin dag!!